تلخ ترین زندگی
 
همش کشکه NO LOVE
کلبه ی تنهایی
 
 

ای خدااااااااااااا خیلی دلم میخواست یکی بزنه تو گوشم

بگه بیدار شو کیوان جان همه ی این زندگیه نکبتیت خواب بوده

تو خیلی خوشبختی

ولی افسوس که همه ی این زندگی واقعیته خواب نیس

ولی ای کاش یکی بیاد بهم بگه این یه بازی بود

تو برنده شدی کیوان تو خیلی خوشبختی

بگه اینا دروغ بود همش همش همش

اسم این خواب البته اگه خواب باشه

اسمش تلخ ترین روزگاره تلخ ترین زندگیه من..........!!!



لاوان چت بهترین چت روم فارسی

نظرات شما عزیزان:

گمنام17
ساعت15:36---20 تير 1392
سلام کیوان خوبی؟؟؟؟؟؟چرا دیگه مطلب نمیذاری تا نظر بدم؟؟حوصلم سر رفته لاوان قطعه حد اقل مطلب بذار تا بیام نظر بذارم

پرنیان...
ساعت19:33---15 تير 1392
اخی این جووووری نگو دلم میگیره

عرفان هفت
ساعت17:57---14 تير 1392
سلام. وبلاگ خوبی داری.

دوست داری محصولات یا مطالب یا ... را جایی تبلیغ کنی؟

پول نداری یا دوست نداری برای تبلیغاتت پول بدهی؟

من وبلاگی رو بهت معرفی میکنم که میتونی در انجا بصورت کاملا رایگان تبلیغ کنی.

تبلیغ در هر جای وبلاگ.

تبلیغ بصورت کدهای جاوا و اسکپریت یا پیوند یا متن دلخواه خودت یا بنر .

اگه می خوای بصورت بنر یا جاوا تبلیغ کنی کدشو بفرست تا برات در وبلاگ به نمایش دربیاد.

اگه دوست داری تبلیغت بصورت متنی باشه متن تبلیغتو بنویس و برو به این وبلاگ تا در هر اندازه قلم و رنگی که دوس داری برات بنویسه.

بازم یاداوری میکنم تبلیغت کاملا رایگانه و هیچ هزینه ای نداره.

پشیمون نمیشی.

http://emtab.rozblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: :: توسط : Alone boy!!!

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق چرته و آدرس zendegicherte.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 7717
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 137
تعداد آنلاین : 1



کد حرکت متن دنبال موس